


W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
Autopay - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy systemu płatności elektronicznej Autopay S.A., do której zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie - wybierasz swój bank i dokonujesz wpłaty.
Karty płatnicze - możliwe jest wykorzystanie kart płatniczych Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Google Pay - jeżeli masz konto google oraz zainstalowaną odpowiednią apikację, wystarczy wybrać tę opcję płatności online, a następnie zatwierdzić płatność.
Blik - płatność przy użyciu 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej banku.
PayPo - kup teraz, zapłać później. Zakupy potwierdzasz kodem SMS, albo kliknięciem w aplikacji mobilnej. PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie. Na spłatę należności dla PayPo masz 30 dni.
Przelew - wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy:
Odbiorca: Silvona Aleksandra Chybicka
Numer konta: 59 1870 1045 2078 1068 6311 0001
Bank: Nest Bank S.A.
Numer rachunku bankowego, przekażemy Ci także w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
Pobranie - Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat. Płacisz odbiorze towaru:
- kurierowi InPost, Pocztex lub w oddziale Poczty Polskiej - gotówką, kartą płatniczą lub BLIK-iem;
- w przypadku odbioru przesyłki pobraniowej z Paczkomatu InPost: BLIK-iem przy automacie Paczkomat lub PayByLink, BLIK-iem, Apple Pay, Google Pay i kartą w aplikacji InPost Mobile;
- gotówką lub kartą w wybranych punktach ORLEN Paczka (informację na temat punktów, które obsługują przesyłki za pobraniem można znaleźć w wyszukiwarce punktów ORLEN Paczka).